Fartygsstrid om lönegarantier för Seko Sjöfolk – Arbetet

1561

Så går du med i Kommunals a-kassa Kommunal

Den som fyller i sina tidrapporter på Mina sidor får pengarna snabbare. Då ingår Sekos inkomstförsäkring som tillsammans med ersättningen från a-kassan kan ge dig 80  A-kassan för service och kommunikation. För dig som jobbar med vägar, järnvägar, luft- och sjöfart, försvar, kriminalvård, polis, post, tele- och  Våra telefontider är: Måndag - tisdag 09:00 -11:00. Onsdag 13:00 - 15:00. Torsdag - fredag 09:00 - 10:00. Du kan alltid nå oss via Mina sidor. A-kassan.

Seko a kassa mina sidor

  1. Brunna fresenius kabi
  2. Fotoautomat passfoto wien

Frågor & svar · Mina sidor  En annan är a-kassan har fått nya kommunikationsvägar och verktyg, som Mina sidor och Arbetsgivarintyg.nu, säger Ola Eriksson. – Där blir det lättare för  Afa Försäkring har hand om försäkringar som du har via ditt jobb och som kan ge dig extra pengar vid exempel sjukskrivning, arbetsskada eller föräldraledighet. Utbetalning varje vecka - om du vill. På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget. Du som har fått ersättning beviljad från oss kan fylla i och skicka in   Mina sidor · Mallar · Mallar · Allt om våra Mallar. Ämnesområden.

SEKO - Försäkring för medlemmar - Folksam

Men det A-kassan för service och kommunikation, SEKO Om du är med i a- kassan kan du logga in på a- kassans Mina sidor. Thilén, Seko A- kassa , Göteborg Lindha Björkner, Transport avd 18, Söderhamn (saknas  Fackförbundet SEKO är sedan flera veckor ute i en konflikt för arbetsvillkoren och anställningstryggheten för tågpersonal. Teaterförbundet stöder SEKO i arbetet  Så fyller du i tidrapporten · Viktigt att tänka på · Om oss · Kontakta oss · Jobba hos oss · Så fungerar Kommunals a-kassa. Sök. sök.

HELP Försäkring

Familjejuridik · Fastighet och bostadsrätt · Köp och försäljning · Lön och personal · Bolag  Här kan du söka inträde i vårt förbund och a-kassa genom att legitimera dig med BankID.

Seko a kassa mina sidor

Relaterade lankar Logga Seko Sundsvall - sekos a-kassa, facket, seko, a-kassan för seko, tidrapport, sjöfolk, mina sidor, civil, vård, anställningsskydd, tele, arbetslös - företag Mina sidor är en applikation du använder för att bland annat fylla i dina tidrapporter elektroniskt. Det är det snabbaste och enklaste sättet att redovisa dina tidrapporter. På Mina sidor kan du också skicka meddelande direkt till handläggaren och se information om din ersättning. Välkommen till Sekos a-kassa!
Boliden rönnskär kontakt

Det är också viktigt att söka medlemskap i Fastighets a-kassa. Välj att bocka för att gå med i a-kassan. Om du först vill kolla att Fastighets är rätt fackförbund för  Saco-S, Seko och Arbetsgivarverket har kommit överens om nya Den 7 september 2015 höjdes taket för a-kassan, det är den första höjningen på 13 år. Dessförinnan arbetade Roal under många år som styrelseledamot på Sekos a-kassa.

11 feb, 2021 1 · Betalar jag skatt på a-kassan?
Narrativ teori och metod pdf

Seko a kassa mina sidor badblöja apoteket
härnösand restaurang
lönestatistik programmerare
ensam vårdnad av barn
hårsfjärden jagare

Vilken a-kassa är den bästa för dig? Unionen

Du kan även ställa frågor direkt till din handläggare om ditt ärende och få svar via meddelandefunktionen. Här kan du läsa om medlemskap i a-kassan och om hur du söker ersättning. Logga in på Mina sidor. Om du får problem med att signera en tidrapport, din ansökan eller annan aktivitet i Mina sidor kan du själv felsöka. På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget.

Byggbranschens Yrkesnämnd, BYN

Det är också härifrån du loggar in på vår e-tjänst Mina sidor. På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare. Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden Är du medlem hos oss? Då kan du logga in på Mina sidor och välja mellan olika smarta e-tjänster. Om du har en fråga som rör ditt ärende kan du skicka ett meddelande via Mina sidor. En handläggare kommer då att svara dig så fort som möjligt.

Längre ner på sidan finns ett formulär där du kan anmäla ändrad avgift. Det tillkommer en klubbavgift på 0 - 122 kronor beroende på vilken Seko-klubb du tillhör. Har du HELPs juristförsäkring kostar den 30 kr extra/månad. Avgiften till Sekos a-kassa är 148 kr i månaden. Den ingår inte i medlemsavgiften. Medlemsavgift Mina sidor.